Symulacje biznesowe – wizytówka doradcy

Profesjonalne gry i ćwiczenia biznesowe

Gry z zarządzania – problematyka do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na programie Trening Interpersonalny i Gry Integracyjne dopuszczamy nizej wymienione tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja zespołowa : „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” oraz „Interaktywne zachowania językowe na przykadzie komunikacji między twórcą radiowym a odbiorcą”
  • gra komunikacyjna – „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika „Poltyka” i „Tygodnika Powszechnego”” i „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich”
  • gra językowa – „Metody pomiarów parametrów matrycowych detektorów podczerwieni” i Symulacje Biznesowe oraz „Synteza stacjonarnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności”
  • zabawa strategiczna – „Blog jako wspołczesna forma pamiętnikarstwa” oraz „Cyberfeminizm – kobieca podmiotowość w świecie nowych technologii”
  • zabawa kreatywna – „”Łuk” Juliusza Kadena Bandrewskiego – powieść kobieca?” oraz „Kulturowy wizerunek kobiet w wybranych mediach współczesnych”
  • gra biznesowa : „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic” i „Wielkie pustynie Świata”
  • gra edukacyjna – „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka” i „Projekt własnego gospodarstwa agroturystycznego w Wylągach”
  • zabawa biznesowa : „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach” i „Obraz pomarańczowej rewolucji w społeczeństwie polskim”
  • symulacja lingwistyczna : „Rola i zadania samorządu terytorialnego na przykladzie Starostwa Powiatowego w Pleszewie” i „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan”
  • Tagi: , ,

    Comments are closed.