Symulacje biznesowe – wizytówka doradcy

Profesjonalne gry i ćwiczenia biznesowe

Ogłoszenie – zadania końcowe – Szkoła Dla Trenerów

Zawiadomienie – test – Szkoła Trenerów



Niniejszym publikujemy aktualne zadania testowe dla klientów w module „Akademia Wykładowców Przywództwa:

Zadaniem szkoleniowca w Szkole Trenerów jest przeprowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych załogi jednej z niżej wymienionych jednostek pozarządowych i fundacji, a w drugiej części zadania zorganizowanie dla tej jednostki kursu na najlepiej pasujący do jej specyfiki jeden z wymienionych tutaj tematów.

Podstawowym projektem będzie moduł problemowe warsztaty z komunikacji werbalnej

SZKOŁA TRENERÓW UMOŻLIWIA DO WYKORZYSTANIA TEŻ NINIEJSZE TEMATY SZKOLENIA:

  • Pracownik sekretariatu
  • Budowanie kultury zaufania, czyli jak poprawić stosunki wewnątrz firmy i wizerunek firmy
  • Trening budowania pewności siebie w oparciu o mocne strony
  • Savoir – vivre: dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom


    BAZA JEDNOSTEK NGO DLA KTÓRYCH MOŻLIWIE JEST PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA:

  • KŁODNICKIE TOWARZYSTWO SPORTOWE KTS „KŁODNICA” W KĘDZIERZYNIE KOŹLU
  • KÓRNICKIE TOWARZYSTWO POMOCY SPOŁECZNEJ
  • STOWARZYSZENIE NA RZECZ INTEGRACJI Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ NIEPEŁNOSPRAWNĄ „WSZYSCY RAZEM”
  • MIKOŁOWSKIE TOWARZYSTWO CHARYTATYWNE
  • POLSKI ZWIĄZEK SZACHOWY
  • FUNDACJA „MARYSIA”
  • TOWARZYSTWO WSPIERANIA SPOŁECZNOŚCI AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ SZKOŁY TURYSTYKI I HOTELARSTWA W GDAŃSKU
  • ALBA JULIA – STOWARZYSZENIE PACJENTÓW Z CHOROBĄ RECKLINGHAUSENA I INNYMI SCHORZENIAMI Z GRUPY FAKOMATOZ
  • STOWARZYSZENIE KULTURY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ „CHORAŁ”
  • FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI
  • POLSKIE TOWARZYSTWO STWARDNIENIA ROZSIANEGO ODDZIAŁ W SIERADZU
  • SŁONECZKO STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
  • STOWARZYSZENIE WSPIERANIA I ROZWOJU SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W KOŁOBRZEGU-„REKS”
  • STOWARZYSZENIE KOBIET Z PROBLEMAMI ONKOLOGICZNYMI AMAZONKA
  • STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ DZIECI „KROPELKA” W KATOWICACH
  • Tagi: , , , ,

    Comments are closed.