ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
U Pana Boga w ogródku; Jacek Bromski
Aleksander Wielki; Theodoros Angelopoulos, Popioły czasu: Powrót; Kar Wai Wong
Ludzie honoru; Rob Reiner
Armia wilków; Neil Marshall, Johnny poszedł na wojnę; Dalton Trumbo
Szymon Pustelnik; Luis Buñuel
Nieodwracalne; Gaspar Noé, Nie lubie poniedziałku; Tadeusz Chmielewski
Kosmiczne jaja; Mel Brooks, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Dekalog IV; Krzysztof Kieślowski
Niewierna; Adrian Lyne, Zwariowany piątek; Gary Nelson
Requiem dla snu; Darren Aronofsky
Być jak John Malkovich; Spike Jonze
ZADANIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
King Crimson, In The Court of The Crimson King, ANKH, Ankh
Queen, Innuendo, Perfect, Pepe wróć, Front Line Assembly, Caustic Grip
Malfunkshun, Return To Olympus, Dire Straits, Dire Straits, Sting, …Nothing Like The Sun
One Million Bulgarians, Czerwone krzaki
PROBLEM NR 3: – Problematyka zrozumiałego wyrażania profesjonalnych informacji. Spisać przekonującą nie tylko lekarzy instrukcję użytkowania jednej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
153.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania pozajelitowego