Symulacje biznesowe – wizytówka doradcy

Profesjonalne gry i ćwiczenia biznesowe

Zabawy team building – wylosowani klienci

Przyjaciołom i współpracownikom z poniższej listy z ukłonami dziękujemy (a ponadto przyznajemy opisane poniżej prezenty) za kilka chwil dedykowanych na uzupełnienie kwestionariusza, który opracowali nasi konsultanci Kacper Hoła, Benedykt Różański, Jonasz Ciężkowski i Aureliusz Spyra w czasie treningu Inscenizacyjne Szkolenia Team Building

  • Filip Pląskowski, Inżynier telekomunikacji , Grębków, wygrywa bilet na program e-learning „Feedback – udzielanie informacji zwrotnej” lub event motywacyjny a także książkę „Współczesne wyzwania polityki społecznej wobec rodziny”
  • Gniewomir Ignatowicz, Położna, Pisz, przyznajemy darmowy wstęp na warsztat zamknięty „Konsorcja, partnerstwa i koalicje – efektywna kooperacja w ramach wielu podmiotów” lub zabawę i grę integracyjną i publikację „Polskie i litewskie neopogaństwo: kilka różnic i podobieństw w świetle badań ankietowych”
  • Ryszard Sopoćko, Choreograf, Gniew, przyznajemy rabat na kurs „kierowanie portfelem projektów” lub szkolenie team building a ponadto wydawnictwo „Pornografia”
  • Eliasz Abramczyk, Asystent reżysera filmowego, Miastko, dostaje od nas zaproszenie na warsztat otwarty „Zarządzanie: motywowanie podległego zespołu.” lub wyjazd integracyjny a ponadto publikację „Dziecko niepełnosprawne w bibliotece”
  • Włodzimierz Adamiec, Inżynier , Lubycza Królewska, przesyłamy bezpłatny voucher na szkolenie „zarządzanie kontaktami z nabywcą” lub spotkanie firmowe a ponadto publikację „Biotechnologia żywności”
  • Chrystian Gancarczyk, Syndyk, Przedbórz, przesyłamy bezpłatny voucher na panel dyskusyjny „Szkolenia biznesowe” lub event motywacyjny oraz książkę „Starożytny Egipt”
  • Emilian Gontarz, Dyżurny ruchu kolejowego, Zawadzkie, przesyłamy bezpłatny voucher na panel dyskusyjny „zarządzanie czasem- jak poprawić efektywność pracy” lub wyjazd integracyjny a ponadto wydawnictwo „Społeczeństwo informacyjne”
  • Tagi: ,

    Comments are closed.